Regulamin
REGULAMIN
SKLEPU INTERNETOWEGO
www.4-print.pl
§ 1
POSTANOWIENIA
OGÓLNE
1.
Sklep www.4-print.pl działa na zasadach
określonych w niniejszym Regulaminie.
2.
Regulamin określa warunki zawierania
i rozwiązywania Umów Sprzedaży Produktu oraz tryb postępowania
reklamacyjnego, a także rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną
przez Sklep www.4-print.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania
i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną.
3.
Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia
czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Sklepu www.4-print.pl
zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
4.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym
Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
1.
ustawy o świadczeniu usług drogą
elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.,
2.
ustawy o prawach konsumenta z dnia 30
maja 2014 r.,
3.
ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów
konsumenckich z dnia 23 września 2016 r.,
4. ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
§ 2
DEFINICJE
ZAWARTE W REGULAMINIE
1.
FORMULARZ REJESTRACJI –
formularz dostępny na stronie internetowej www.4-print.pl
umożliwiający utworzenie Konta.
2.
FORMULARZ ZAMÓWIENIA – formularz dostępny na stronie internetowej www.4-print.pl
umożliwiający złożenie Zamówienia.
3.
KLIENT – Usługobiorca, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę Sprzedaży
ze Sprzedawcą.
4.
KONSUMENT – osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności
prawnej niezwiązane bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub
zawodową.
5.
PRZEDSIĘBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca
osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca
we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
6.
PRODUKT – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy
Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
7.
KONTO – oznaczony indywidualną nazwą (loginem) oraz hasłem, zbiór
zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane
Usługobiorcy w tym informacje o złożonych Zamówieniach.
8.
NEWSLETTER– Usługa Elektroniczna pozwalająca Usługobiorcy na subskrybowanie
i otrzymywanie na podany przez Usługobiorcę adres e-mail bezpłatnych informacji
pochodzących od Usługodawcy, dotyczących Produktów dostępnych w Sklepie.
9.
REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu.
10. SKLEP – Sklep internetowy Usługodawcy działający
pod adresem www.4-print.pl.
11. SPRZEDAWCA, USŁUGODAWCA – Krystian
Brzyszcz wykonujący działalność gospodarczą pod firmą 4print
Krystian Brzyszcz wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do
spraw gospodarki, miejsce wykonywania działalności oraz adres do doręczeń: al.
Ks. Fr. Blachnickiego 7 , 41-215 Sosnowiec, NIP: 6443141688, REGON: 278198972, adres
poczty elektronicznej (e-mail): biuro@4-print.pl, numer telefonu: +48 509984265.
12. SYSTEM OPINII – Usługa
Elektroniczna udostępniona Klientom przez Usługodawcę, umożliwiająca zamieszczanie
opinii dotyczących przebiegu i realizacji transakcji.
13. UMOWA SPRZEDAŻY – Umowa Sprzedaży Produktu zawarta między
Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.
14. USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa
świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za
pośrednictwem Sklepu.
15. USŁUGOBIORCA – osoba
fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości
prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną korzystająca z Usługi Elektronicznej.
16. ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta stanowiące
ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.
17. CENA – wartość wyrażona w jednostkach
pieniężnych, którą Klient jest obowiązany zapłacić Sprzedawcy za Produkt.
§ 3
INFORMACJE
DOTYCZĄCE PRODUKTÓW ORAZ ICH ZAMAWIANIA
1.
Sklep www.4-print.pl prowadzi sprzedaż detaliczną
oraz hurtową Produktów za pośrednictwem sieci Internet.
2.
Produkty oferowane w Sklepie są nowe, wolne
od wad fizycznych zgodne z umową i zostały legalnie wprowadzone
na rynek polski.
3.
Informacje znajdujące się na stronach
internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa.
Klient, składając Zamówienie, składa ofertę kupna określonego Produktu na
warunkach podanych w jego opisie.
4.
Cena Produktu uwidoczniona na stronie
internetowej Sklepu podana jest w złotych polskich (PLN) i zawiera
wszystkie składniki. Cena nie zawiera kosztów dostawy.
5.
Zamówienia można składać poprzez witrynę
internetową za pomocą Formularza Zamówień (Sklep www.4-print.pl) – 24
godziny na dobę przez cały rok.
6.
Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie
przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego
postanowień w czasie składania Zamówienia.
7.
Sklep realizuje Zamówienia złożone od
poniedziałku do piątku w godzinach pracy Sklepu tj. od 9 do 17 w dni robocze.
Zamówienia złożone w dni robocze po godz. 17, w soboty, niedziele oraz święta,
będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.
10. Produkty w promocji (wyprzedaży) posiadają limitowaną liczbę sztuk i
Zamówienia na nie będą realizowane według kolejności ich wpływania aż do
wyczerpania się zapasów danego Produktu.
§ 4
ZAWARCIE UMOWY
SPRZEDAŻY
1.
Do zawarcia Umowy Sprzedaży, niezbędne jest
wcześniejsze złożenie przez Klienta Zamówienia udostępnionym przez Sprzedawcę
sposobem, zgodnie z § 3 pkt 5 oraz 6 Regulaminu.
2.
Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie
potwierdza jego otrzymanie.
3.
Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia, o którym
mowa w pkt 2 niniejszego paragrafu powoduje związanie Klienta jego
Zamówieniem. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia następuje poprzez przesłanie
wiadomości e-mail.
4.
Potwierdzenie otrzymania Zamówienia zawiera:
1.
potwierdzenie wszystkich istotnych elementów
Zamówienia,
2.
formularz odstąpienia od umowy,
3.
niniejszy Regulamin zawierający pouczenie
o prawie do odstąpienia od umowy.
5.
Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości
e-mail, o której mowa w pkt 4 niniejszego paragrafu, zostaje zawarta
Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
6.
Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana dowodem
zakupu, który będzie dołączany do Produktu.
§ 5
SPOSOBY
PŁATNOŚCI
1.
Sprzedawca udostępnia następujące sposoby
płatności:
1.
płatność przelewem tradycyjnym na rachunek
bankowy Sprzedawcy,
2.
płatność za pośrednictwem elektronicznego
systemu płatności.
2.
W przypadku płatności przelewem tradycyjnym,
wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy numer: 39 1050 1360 1000 0090
9605 0894 (ING Bank ŚLĄSKI S.A.) W tytule przelewu należy wpisać
„Zamówienie nr …”.
3.
W przypadku płatności za pośrednictwem
elektronicznego systemu płatności Klient dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem
realizacji Zamówienia. Elektroniczny system płatności umożliwia dokonanie
płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu
z wybranych polskich banków.
4.
Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty
ceny z tytułu Umowy Sprzedaży w terminie 7 dni roboczych od dnia jej
zawarcia, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.
5.
Produkt zostanie wysłany dopiero po jego
opłaceniu.
§ 6
KOSZT, TERMIN
I SPOSOBY DOSTAWY PRODUKTU
1.
Koszty dostawy Produktu, które pokrywa Klient, są
ustalane w trakcie procesu składania Zamówienia i są uzależnione od wyboru sposobu płatności oraz
sposobu dostawy zakupionego Produktu..
2.
Na termin dostawy Produktu składa się czas
kompletowania Produktu oraz czas dostawy Produktu przez przewoźnika:
1.
czas kompletowania Produktów wynosi do 3 dni
roboczych,
2.
dostawa Produktów stanowiących rzeczy ruchome
przez przewoźnika następuje w terminie przez niego deklarowanym tj. od 1
do 3 dni roboczych od momentu nadania przesyłki (dostawa następuje wyłącznie
w dni robocze z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt).
3.
Zakupione w Sklepie Produkty są wysyłane
wyłącznie na terenie Polski za pośrednictwem Poczty Polskiej, paczkomatów (InPost) lub firmy
kurierskiej.
§ 7
REKLAMACJA
PRODUKTU
1.
Reklamacja z tytułu gwarancji.
1.
Wszystkie
Produkty oferowane w Sklepie posiadają gwarancję Sprzedawcy obowiązującą na terenie
Rzeczypospolitej Polskiej.
2.
Okres
gwarancji dla Produktów wynosi 12 miesięcy i jest liczony od dnia dostarczenia Produktu
do Klienta.
3.
Dokumentem
uprawniającym do ochrony gwarancyjnej jest dowód zakupu.
4.
Gwarancja
nie wyłącza uprawnień Konsumenta wynikających z rękojmi za wady fizyczne i prawne
Produktu, określone w Kodeksie cywilnym.
2.
Reklamacja z tytułu rękojmi.
1.
Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy
wobec Klienta będącego Konsumentem, z tytułu rękojmi obejmującej wady fizyczne
i prawne, są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.
U. nr 16, poz. 93 ze zm.).
2.
Zawiadomienia o wadach dotyczących Produktu
oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty
elektronicznej na adres: zamowienia@4-print.pl
lub pisemnie na adres: Al. Ks. Franciszka Blachnickiego 7, 41-219 Sosnowiec
3.
W powyższej wiadomości w formie pisemnej lub
elektronicznej należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących
przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia
nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą
rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
4.
Dla oceny wad fizycznych Produktu, należy go
dostarczyć na adres: Al. Ks. Franciszka Blachnickiego 7, 41-219 Sosnowiec
5.
Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta
niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od zgłoszenia.
6.
W przypadku reklamacji Klienta będącego
Konsumentem – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od zgłoszenia jest
jednoznaczne z jej uwzględnieniem. W związku z uzasadnioną reklamacją Klienta
będącego Konsumentem Sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy i wymiany
Produktu na wolny od wad.
7.
Odpowiedź na reklamację jest przekazywana
Konsumentowi na papierze lub innym trwałym nośniku.
§ 8
PRAWO
ODSTĄPIENIA OD UMOWY
1.
Z zastrzeżeniem pkt 10 niniejszego paragrafu,
Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł umowę na odległość,
może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie
w terminie 14 dni.
2.
W razie odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży
jest uważana za niezawartą, a Konsument ma obowiązek zwrócić Produkt
Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę
do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym
odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt.
Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.
3.
W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży należy
dokonać zwrotu Produktu na adres: Al. Ks.
Franciszka Blachnickiego 7, 41-219 Sosnowiec
4.
Konsument ponosi odpowiedzialność
za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego
w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech
i funkcjonowania Produktu.
5.
Z zastrzeżeniem pkt 6 oraz 8 niniejszego
paragrafu, Sprzedawca dokona zwrotu wartości Produktu wraz z kosztami jego
dostawy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument,
chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie
wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
6.
Jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy Produktu
inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sprzedawca
nie jest zobowiązany do zwrotu mu, poniesionych przez niego dodatkowych
kosztów.
7.
Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam
odbierze Produkt od Konsumenta może wstrzymać się ze zwrotem płatności
otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub
dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie
nastąpi wcześniej.
8.
Konsument odstępujący od Umowy Sprzedaży, zgodnie
z pkt 1 niniejszego paragrafu, ponosi jedynie koszty odesłania Produktu
do Sprzedawcy.
9.
Termin czternastodniowy, w którym Konsument
może odstąpić od od dnia, w którym Konsument objął Produkt
w posiadanie, a w przypadku usługi od dnia zawarcia
umowy.
10. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje
Konsumentowi w wypadku Umowy Sprzedaży:
1.
w której przedmiotem świadczenia jest towar
nieprefabrykowany, yprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący
zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
2.
w której przedmiotem świadczenia jest usługa,
jeżeli Sprzedawca wykonał w
pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem
świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo
odstąpienia od umowy.
11. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje zarówno Sprzedawcy, jak i Klientowi (Konsumentowi), w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym.
§ 9
POSTANOWIENIA
DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW (B2B)
1. W niniejszym paragrafie zawarto postanowienia dotyczące
wyłącznie Klientów niebędących Konsumentami.
2. Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży
zawartej z Klientem
niebędącym Konsumentem w terminie 14 dni roboczych od dnia jej zawarcia.
Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania
przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego Konsumentem żadnych
roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
3. Sprzedawca ma prawo ograniczyć w stosunku do Klientów
niebędących Konsumentami udostępnione przez niego sposoby płatności, w tym
także wymagać dokonania przedpłaty części bądź całości ceny sprzedaży bez
względu na wybrany przez Klienta sposób płatności oraz fakt zawarcia Umowy
Sprzedaży.
4. Korzyści i ciężary związane z Produktem oraz
niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu przechodzą na
Klienta niebędącego Konsumentem z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu
przewoźnikowi. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za
utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od momentu przyjęcia Produktu
do przewozu aż do wydania go Klientowi, jak również za opóźnienie w przewozie przesyłki.
5. W przypadku wysłania Produktu do Klienta za pośrednictwem
przewoźnika Klient nie będący Konsumentem jest zobowiązany zbadać przesyłkę w
czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że
w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest
dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
6. Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Usługobiorcy niebędącemu Konsumentem oświadczenia o wypowiedzeniu.
§ 10
RODZAJ I
ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH
1.
Usługodawca umożliwia
za pośrednictwem Sklepu korzystanie z Usług Elektronicznych takich jak:
1.
Zawieranie Umów Sprzedaży Produktu,
2.
prowadzenie Konta w Sklepie,
3.
Newsletter,
4.
System Opinii.
2.
Świadczenie Usługi Elektronicznej na rzecz
Usługobiorców w Sklepie odbywa się na warunkach określonych
w Regulaminie.
3. Usługodawca ma prawo do zamieszczania na stronie internetowej Sklepu treści reklamowych. Treści te, stanowią integralną część Sklepu i prezentowanych w nim materiałów.
§ 11
WARUNKI
ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
1.
Świadczenie Usługi Elektronicznej określonej
w § 10 pkt 1 Regulaminu przez Usługodawcę jest nieodpłatne.
2.
Okres na jaki umowa zostaje zawarta:
1.
umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej
polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie zawierana jest na czas nieoznaczony.
2.
umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej
polegającej na umożliwieniu złożenia Zamówienia w Sklepie zawierana jest na
czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia albo
zaprzestania jego składania przez Usługobiorcę.
3.
umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej
polegającej na korzystaniu z Newslettera zawierana jest na czas nieoznaczony.
4.
umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej
polegającej na zamieszczeniu Opinii zawierana jest na czas oznaczony i ulega
rozwiązaniu z chwilą zamieszczenia Opinii albo zaprzestania jej zamieszczania
przez Usługobiorcę.
3.
Wymagania techniczne niezbędne do współpracy
z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:
1.
komputer (lub urządzenie mobilne) z dostępem
do Internetu,
2.
dostęp do poczty elektronicznej,
3.
przeglądarka internetowa,
4.
włączenie w przeglądarce internetowej
Cookies oraz Javascript.
4.
Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania
ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami
mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności
intelektualnej osób trzecich.
5.
Usługobiorca zobowiązany jest
do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
6. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
§ 12
REKLAMACJE
ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG ELEKTRONICZNYCH
1.
Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi
Elektronicznej za pośrednictwem Sklepu Usługobiorca może składać
za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: zamowienia@4-print.pl
2.
W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak
najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji,
w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane
kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie
reklamacji przez Usługodawcę.
3.
Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę
następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu
zgłoszenia.
4.
Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji
jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu
reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób
§ 13
WARUNKI
ROZWIĄZYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
1. Wypowiedzenie umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej:
1. Wypowiedzeniu może ulec umowa o świadczenie Usługi
Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym (np. prowadzenie Konta).
2. Usługobiorca może wypowiedzieć umowę ze skutkiem
natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie stosownego
oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: zamowienia@4-print.pl.
3. Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi
Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym w przypadku, gdy
Usługobiorca narusza Regulamin, w szczególności, gdy dostarcza treści o
charakterze bezprawnym po bezskutecznym wcześniejszym wezwaniu do zaprzestania
naruszeń z wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Umowa w takim wypadku wygasa po
upływie 7 dni od dnia złożenia oświadczenia
woli o jej wypowiedzeniu (okres wypowiedzenia).
4. Wypowiedzenie prowadzi do ustania stosunku prawnego ze
skutkiem na przyszłość.
2. Usługodawca i Usługobiorca mogą rozwiązać umowę o świadczenie
Usługi Elektronicznej w każdym czasie w drodze porozumienia stron.
§ 14
WARUNKI
DOTYCZĄCE WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ
1.
Wszystkie prawa własności intelektualnej związane
z treściami, grafiką, bazami danych oraz innymi elementami sklepu internetowego
4-print.pl są własnością 4print Krystian Brzyszcz, al. Ks. Fr.
Blachnickiego 7 , 41-215 Sosnowiec, NIP: 6443141688 i/lub jej dostawców treści.
2.
Klienci mają prawo korzystać z treści
zamieszczonych w sklepie jedynie w celach związanych z dokonywaniem zakupów.
Jakiekolwiek inne użycie, w tym reprodukcja, modyfikacja, dystrybucja lub
publikacja treści sklepu, bez wyraźnej zgody 4print
Krystian Brzyszcz, al. Ks. Fr. Blachnickiego 7 , 41-215 Sosnowiec, NIP: 6443141688, jest zabronione.
3.
Wszystkie znaki towarowe, logo i nazwy firm użyte
w sklepie są chronione prawem własności intelektualnej i podlegają ochronie
zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Korzystanie z tych znaków towarowych
bez zgody 4print Krystian Brzyszcz, al. Ks. Fr.
Blachnickiego 7 , 41-215 Sosnowiec, NIP: 6443141688 jest zabronione.
4.
4print Krystian Brzyszcz, al. Ks. Fr.
Blachnickiego 7 , 41-215 Sosnowiec, NIP: 6443141688 nie rości sobie praw do treści
dostarczanych przez Klientów w ramach zamówień, z wyjątkiem sytuacji, w których
treści te naruszają prawa autorskie, znaki towarowe, prawa prywatności lub inne
prawa osób trzecich.
5.
W przypadku, gdy Klient uzna, że jakiś produkt
lub treść w sklepie narusza jego prawa własności intelektualnej, zobowiązany
jest niezwłocznie zgłosić to 4print Krystian
Brzyszcz, al. Ks. Fr. Blachnickiego 7 , 41-215 Sosnowiec, NIP: 6443141688.
6.
4print Krystian Brzyszcz, al. Ks. Fr.
Blachnickiego 7 , 41-215 Sosnowiec, NIP: 6443141688 zastrzega sobie prawo do wszelkich
działań prawnych, w tym roszczeń o odszkodowanie, w przypadku naruszenia praw
własności intelektualnej.
7.
Warunki dotyczące własności intelektualnej mogą
ulec zmianie. Klienci są zobowiązani do regularnego sprawdzania aktualnych
warunków regulaminu.
8. Wszelkie pytania lub wątpliwości dotyczące warunków własności intelektualnej prosimy kierować na adres e-mailowy: biuro@4-print.pl
§ 15
POSTANOWIENIA
KOŃCOWE
1.
Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są
zgodnie z prawem polskim.
2.
W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części
Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu
Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
3.
Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży
między Sklepem, a Konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności
na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu,
z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów
konsumenckich. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby
niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane
przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z pkt 4 niniejszego paragrafu.
4.
Sądowe rozstrzyganie sporów:
1.
Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a
Usługobiorcą (Klientem) będącym jednocześnie Konsumentem zostają poddane sądom
właściwym zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia
17 listopada 1964 r. (Dz. U. Nr 43, poz. 296 ze zm.).
2.
Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą,
a Usługobiorcą (Klientem) niebędącym jednocześnie Konsumentem zostają poddane
sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.
5.
Klient będący Konsumentem ma również prawo
do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów
w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania
reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie
sprawy przez sąd polubowny (wniosek można pobrać na stronie
internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223).
Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich
Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej:
http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Konsument może skorzystać
także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów
lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona
konsumentów. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania
reklamacyjnego jest bezpłatne.
6.
Konsument w celu polubownego rozwiązania
sporu może w szczególności złożyć skargę za pośrednictwem platformy
internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.